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quarta-feira, 5 de agosto de 2015

Hilton HHonors e Etihad Guest fecham parceria para status Gold automático.

Hilton HHonors acaba de estender a sua oferta de status Gold instantâneo para os  membros do programa de fidelidade Etihad que se hospedarem nos seus hotéis.

Todavia, a oferta vale apenas para os participantes do Etihad Guest que receberam o email com a promoção. Mas isso, como sempre digo, não quer dizer que não possa valer para todos.

Tudo que você precisa fazer é registar-se no Hilton Hhonnors , indicar o programa da Etihad como o seu preferido para crédito das milhas de estadia e fazer uma hospedagem. Tudo isso até 31 de Outubro de 2015.

Além disso, eles lançaram um "challenger", que é uma espécie de "desafio", para que o membro faça três hospedagens durante o período e poderá manter o seu status Gold até março de 2017!

Você também pode ganhar milhas em dobro para a sua segunda estadia, o triplo de milhas para as suas estadias terceiros e quádruplos milhas para o seu quarto estadia durante o período promocional.

Note que você deve ter a opção "Hilton HHonors Double Dip" definido como Pontos + Milhas e ter Etihad Guest selecionado como o parceiro preferido.

Esse tipo de parceria a Hilton já tem com diversas companhias aéreas, como recentemente anunciou a Air Berlin, chegando perto de dez companhias aéreas (nenhuma brasileira, ainda).

E acredito que o status "Hilton HHonors Gold" seja um dos mais valiosos níveis de status dos programas de fidelidade de hotéis que já vi, visto que oferece café-da-manhã e/ou acesso aos lounges, upgrades de quartos e pontos de bônus. E com essas ofertas, vê-se a tentativa do grupo Hilton de massificar os usuários desse nível para manter uma clientela fiel.

Como a promoção foi por email e não há fonte indicada, transcrevo as condições, em inglês:

"Offer valid for the recipient of this email only and is non-transferable.  Etihad Guest member who enrols in the Hilton HHonors™ Program and registers for the Hilton HHonors Trial Gold  offer by 31st October, 2015 will receive HHonors Gold status until 31st October, 2015. If an existing HHonors Diamond Elite member registers for the promotion, your status will change to Gold; in that case, please contact HHonors Customer Care  at hhonors@hilton.com or by dialing T: +1-800-584-8690 to have your Diamond status reinstated. Please quote the Hilton HHonors Trial Gold Offer’.  Recipients may receive offer emails from multiple airlines, however, only the first enrolment will be valid with HHonors and all subsequent enrolments will be void.

To receive HHonors Gold status through 31st March, 2017, complete three stays between 7th July and 31st October, 2015 (“the Promotion Period”).  Newly enrolled HHonors members’ Preferred Travel Partner will be set to the airline partner enrolled through and the Double Dip® Earning Style Option will be set to Points & Miles™. Existing HHonors members must, prior to the stay: (1) select  [insert airline partner name] as their preferred Double Dip® Points & Miles™ partner in their HHonors profile; (2) select Points and Miles™ as their Double Dip® Earning Style within their HHonors profile;  (3) register  for the Etihad Guest promotion.

Bonus Etihad Guest Miles: In addition to the Hilton HHonors Gold Status, Members will earn the following miles with Etihad Airways on stays completed during the Promotional Period: 2nd stay – double bonus miles, 3rd stay – triple bonus miles and 4th stay – quadruple miles. A ‘stay’ is defined as the total number of consecutive nights spent at the same hotel, whether or not a guest checks out and checks back in again. Please allow six to eight weeks from completion of your stay for miles to appear in your HHonors account. Standard requirements must be met to maintain Gold status after its expiration under this offer.

Gold status member may choose from a variety of on-property benefits, which vary by hotel and are subject to availability. Gold status members will receive space-available room upgrades at participating Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio – the Collection by Hilton and DoubleTree by Hilton Hotels & Resorts. Room upgrades are determined by the property at time of check-in and are subject to availability. Upgrades exclude executive suites, villas and specialty accommodations. Other restrictions apply. High-speed Internet access is not complimentary at properties with a resort charge. For more information on Gold status benefits, visit HHonors.com/MemberBenefits"

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